Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
127 postów 2210 komentarzy

Wrzodak Z

Szpiedzy nie chcą Caracali

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Rezygnacja z zakupu śmigłowców Caracal przez Macierewicza i jego podwładnego prezesa, to nie jest z powodu ani wysokiej ceny, ani offsetu, ale wszystko wskazuje na to, że z powodu lojalności wobec swoich usraelskich mocodawców.

 Szpiedzy nie chcą Caracali!!!

Od momentu ogłoszenia w 2015 roku, przez B. Komorowskiego (o zgrozo) wyników przetargu na zakup przez polską armię śmigłowców wielozadaniowych Caracal od francuskiej firmy Airbus, Pis na czele z A. Maciereiwczem podważali taką decyzję ,,komisji przetargowej” organizowanej przez rządy PO. Obecnie po prawie roku od objęcia władzy w Polsce przez PIS, zdecydowali, że rezygnują z zakupu śmigłowców od francuzów, uzasadniając to min. tym, że francuzi nie przystali na propozycje offsetowe rządu polskiego. Ten postulat jest najbardziej podnoszony przez A. Macierewicza w pisowskich mediach. Mówi o offsecie, ale nie informuje opinii społecznej, co w pakiecie offsetowej proponował Polski Rząd??? Drugim ważnym argumentem jest wysoka cena zakupu 50 śmigłowców wielozadaniowych wynosząca 13,5 mld zł, nie wypowiadam się n/t z powodu braku wiedzy dotyczącej umowy. Ale według mojej wiedzy, A. Maciereiwcz w ramach offsetu lobbował na rzecz Mielca i Świdnika, czyli zabezpieczał obcy kapitał w Polsce, szczególnie tych od firmy Sikorsky. Jestem pewien, że A. Macierewiczowi i jego podwładnemu czyli J. Kaczyńskiemu, chodzi o zakup właśnie śmigłowców Black Hawk z Mielca, która to montownia montuje min. śmigła do tych śmigłowców, zapewne pośrednikiem będzie przy zakupie tych śmigłowców jedna z firm izraelskich. Nadmieniam, że swego czasu doradcą państwowej firmy zbrojeniowej ,,Bumar”, (obecnie PGZ) za rządów PO był Robert Grey, obecnie za rządów Pis, jest v-ce MSZ Polski, a więc wiadomo po co jawnie szpiegów okupanci montują nam na urzędach w Polsce. Dlatego taki ,,słup” postawiony na szefa MON, wykona każde polecenie swojego mocodawcy z za oceanu. A. Macierewicz jest właśnie od tego, by realizował interesy amerykanów i Izraela w Polsce, jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy polskiego podatnika na zbrojenie armii. Przecież A. Macierewicz zna się na obronności jak ja na chirurgii plastycznej.
Przypominam, że PZL Mielec został sprzedany za rządu Pis w roku 2006 na rzecz firmy Sikorsky, dla której to firmy bardzo przychylnym okiem patrzył MON w rządzie PiS Radek Sikorki a wtórował mu ówczesny szef SKW minister A. Macierewicz.
R. Sikorki słownie napadł na mnie w senackiej kawiarni (senator A. Biela świadkiem), dlaczego ja blokuję sprzedaż amerykanom Mielca? Właśnie wtedy taki duet polityczny przyczynił się do likwidacji polskiej technologii produkcji samolotów oraz śmigłowców i helikopterów.
Wtedy Rząd Pis, dołożył 50 mln $ do likwidacji polskiej myśli technicznej, polskiej fabryki wraz z 2 ha lotniskiem. Samego złomu wokół tej fabryki było za 1 mld zł. oraz mnóstwo różnych atrakcyjnych terenów, czyli zakup PZL Mielec od rządu pisowskiego dla amerykanów był świetnym interesem.
Wszystko wskazuje na to, że teraz znowu szpiedzy napchają kieszenie naszym okupantom i te 13,5 mld zł. łykną amerykanie w różny sposób. Rezygnacja z zakupu śmigłowców Caracal przez Macierewicza i jego podwładnego prezesa, to nie jest z powodu ani wysokiej ceny, ani offsetu, ale wszystko wskazuje na to, że z powodu lojalności wobec swoich usraelskich mocodawców. To jest zasadniczy powód rezygnacji, reszta to pisowska błazenada propagandowa.
Obecni administratorzy Polski w imieniu usraela, którym kompletnie nie zależy na obronności Polski, im zależy aby naiwnych Polaków wysłać na wojnę w imię interesów światowych korporacji finansowo – energetycznych, czego dobitnym argumentem będzie napchanie kasy za Black Hawk, kosztem jeszcze polskich dogorywających zakładów zbrojeniowych.
Jeżeli obecne rządy kierowały by się interesem narodowym w gospodarce i naśladowali by premiera Kwiatkowskiego, to te 13,5 mld zł. powinni przeznaczyć na rozbudowę i technologie w własnych polskich zakładach zbrojeniowych (Łódż, Bydgoszcz, Gdańsk), by rozpocząć produkcję śmigłowców wielozadaniowych i za 2 -3 lata moglibyśmy mieć własny sprzęt. Ale skundlone polityczne darmozjady wywalą publiczne pieniądze na rzecz swoich mocodawców, tak jak to zrobili z przekrętem 100 – lecia kupując największą kupę złomu, tzw. rafinerię Możejki od sowieckiego komunisty z KGB Chodorkowskiego oraz od udziałowca Możejek czyli Bank OFF NY, płacąc 12 mld zł i inwestując w ten złom 40 mld zł. Kto zapłacił za taką katastrofalną decyzję, ano kierowcy, którym Orlen prawie zrównał cenę ropy z benzyną.
Tak samo jak z zakupem śmigłowca, jakby nie patrzył zarobi obcy, a nie Polska, nie rozwiniemy polskiej myśli technicznej. Niestety, ale mamy kolejnych popaprańców zdrady narodowej przy korycie.

Zygmunt Wrzodak
czł. sejmowej komisji obrony narodowej w IV i V kadencji sejmu

KOMENTARZE

  • 5*
    ...no i wszystko jasne...jankes pogroził pięścią i rzekł:

    "ino mi ku*wa spróbujcie kupić Caracale, to poczujecie skąd wam wyrastają nogi"



    pozdr
  • Alpha,Bravo,Charlie,Delta,Echo,Foztrot
    black hawk down

    PIS down
  • PZL Mielec, to już nie jest w sumie Sikorsky,
    To Sikorsky Lockheed Martin Company; firma Sikorsky została sprzedana Lockheed Martin, tej od F-16.
    Zatem kółko się zamyka.
  • Hierarchia ważności
    Za Gierka działy sie różności i amerykańska prasa nie interesowała sie tym kompletnie, ale kiedy zatrzymano Macierewicza to zaraz taka informacja znalazła sie w Newsweeku. Cóż, bliższa ciału koszula.
  • @lorenco 20:28:14
    Sikorsky, PZL Mielec i Polska Grupa Zbrojeniowa podpisały na Międzynarodowych Targach Lotniczych Farnborough w Anglii porozumienie o współpracy dotyczącej helikoptera.
    Sikorsky, PZL Mielec i Polska Grupa Zbrojeniowa podpisały na Międzynarodowych Targach Lotniczych Farnborough w Anglii porozumienie o współpracy dotyczącej helikoptera.

    Nowe porozumienie dotyczy zaangażowania w międzynarodowy program konserwacji, napraw i modernizacji helikoptera BLACK HAWK, a także prac nad komponentami oraz dostaw na potrzeby platform wielozadaniowych.

    reklama
    Szersza współpraca

    Sikorsky, firma wchodząca w skład notowanej na nowojorskiej giełdzie grupy Lockheed Martin i jej spółka zależna PZL Mielec podpisały porozumienie o współpracy z Polską Grupą Zbrojeniową (PGZ), jednym z największych konsorcjów zbrojeniowych w Europie, zgodnie z którym firmy wchodzące w skład PGZ będą miały znaczący udział w programie produkcji helikoptera S-70i™ BLACK HAWK, jeżeli Sikorsky i PZL Mielec zostaną wybrane przez polski rząd na dostawcę floty śmigłowców wielozadaniowych.

    Porozumienie, podpisane przez Nathalie Previte, wiceprezes Sikorsky ds. strategii i rozwoju biznesowego, Akradiusza Siwko, prezesa PGZ i Janusza Zakręckiego, prezesa i dyrektora naczelnego PZL Mielec, podkreśla status Lockheed Martin jako zaufanego partnera polskiej obronności. Potencjalnie może ono oznaczać zwiększenie zaangażowania Lockheed Martin w polski przemysł poprzez włączenie firm wchodzących w skład PGZ w rozwój i testowanie różnych opcji uzbrojenia dla międzynarodowych wersji helikoptera Black Hawk oraz dostarczanie komponentów i części montażowych dla tej maszyny i innych produktów tworzonych przez Sikorsky i PZL Mielec.

    PGZ będzie wspierał pozycjonowanie wielozadaniowego helikoptera S-70i Black Hawk w Polsce, a także na potencjalnych rynkach eksportowych w Europie środkowo-wschodniej. Porozumienie jest uzależnione od decyzji polskiego rządu w sprawie zamówienia helikopterów BLACK HAWK produkowanych w PZL Mielec.

    Arkadiusz Siwko prezes PGZ - to oddany człowiek Macierewicza od interesów. Pamiętam jak wyciągali kase od spółki pracowniczej Ursus.
  • Macierewicz
    pytany przez dziennikarza o offset za F-16 (bo ponoć ten francuski nie spełnia oczekiwań rządu) zaczął się jąkać i faflunić jeszcze bardziej niż zwykle. Nawet na złych Pełowców nie miał odwagi zwalić bo to przecież o ukochanych żydków z USA chodziło.
    Za 13 mld złotych można by wybudować ze dwie nowe fabryki i zatrudnić najlepszych inżynierów tylko, że żyd by nie zarobił.
    Dla takiej swołoczy jak ta nasza "elyta" to tylko kulka albo sucha gałąź.
  • @Wrzodak Z. 20:53:36
    Na bank, będzie Black Howk.
    Mieszkam w okolicy, gdzie na niebie często oblatują nowe "Sikory", nad terenem leśnym.
    Powiedzmy tak: Talib sobie śpi, budzi go jakiś dźwięk, acha, Black Howk leci. Talib ma czas na wypalenie papierosa i załadownie RPG zanim ujrzy śmigłowiec.
    Teraz coś zmienili, śmigła lub silnik, bardziej smigła, bo te najwięcej hałasu wydawały. Tak czy inaczej jest wyraźnie cichszy.
  • Polska to postaw sukna....panie Zygmuncie
    Pan o tym wie najlepiej- bo widzial to pan z bliska.
    Nie po to komplex amerykanski kupowal Mielec...nich mi pan powie kto zuzyl pieniadze i na co?????..zeby dzis Francuzi mieli pozytek z Polakow.
    Niech mi pan powie uczciwie ..jaka roznica ile helikopterow beda mieli Polacy???? 50?? czy 500????
    Jedno pewne maja kupowac, a nie sami dla siebe je robic..powiedzial to panu min Wasacz..ze pana oleje cieplym moczem???? i ze Polacy maja zyc z pracy...a nie z wlaasnosci????
    Europa sie sypie...NATO to USA....liczyc na Francje , Anglie...Niemcy:-))))
    O swoje Amerykanie zawsze sie bija....i tym razem beda ..do ostaniej kropli krwi ....zolnierza Polaka.
  • @RomanKa 00:07:29
    Jak się tak nad tym wszystkim porządnie zastanowić, po tym jak Francja nie dostarczyła Rosji Mistrali, wiadomo pod czyim naciskiem, być może jest to tylko walka między amerykańskimi koncernami.
    Taki Mig -29. Proponowali Rosjanie Mielcowi PRODUKCJĘ Miga-29, wersja na Europę, czyli Mig -2000, oprócz tego produkcję części i możliwość remontu.
    Zgody ze strony rządu, MON i generalicji nie było oczywiście.
    Taka polityka, byle z dala od Ruskich.
    Mamy jeszcze dużo sprzętu, samolotów i smigłowców prod. ZSRR.
    Sprawdza się nadal i potrzebne są części. Czy rząd kupuje części z Rosji?
    Nie! A fuj!
    Kupują je firmy prywatne, które potem odsprzedają je państwu polskiemu, oczywiście z ogromnym zyskiem
    Firmy te żyją z tego pośrednictwa jak pączki w maśle.
    A polski podatnik płaci na to podatki, od najniższej pensji, od renty, emerytury. Za rusofobię! Ileż jeszcze?
  • @lorenco 03:13:15
    Może czas brać przykład ze skośnych?

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/chinski-urzednik-skazany-na-kare-smierci,210,0,2168786.html

    :)
  • Czy ja jestem żydem skoro nawołuję do naśladowania żydów ?
    http://www.uwazamrze.pl/artykul/1054375/sekret-bogactwa-izraela?p=1
    merkawa poniżej
    http://www.magnum-x.pl/files/artykuly/technika_wojskowa/98_ntw_2011_03/1.jpg
  • @RomanKa 00:07:29
    Witam serdecznie panie Romanie, ,,amerykanie nie kupili PZL Mielca, tylko go otrzymali z dopłatą od rządu pisowskiego w 2006 roku".
    Siwko podpisał już wiosną tego roku w imieniu PGZ, że śmigłowiec zostanie zakupiony od Lockhit Martin, a te dyrdymały o cenie i offsecie to propaganda. Jeżeli będziemy mieli 50 czy 500 śmigłowców to żadnej wojny z Rosją nie wygramy, ba nawet z Białorusią, to bez znaczenia w dzisiejszych czasach i z takim potężnym uzbrojeniem sąsiada z wschodu. Co ma do rzeczy 500 śmigłowców do 9400 głowic nuklearnych.
    Mafiozi zarządzający ameryką, są dla nas Polaków śmiertelnym zagrożeniem, są za likwidacją całego narodu. To smiertelni wrogowie nas.

    Szpiedzy ich, też zostaną zlikwidowani po wyczerpaniu się brudnej roboty.
    Co do meritum problemu z zakupu śmigłowców, niżej przedstawiam w skrócie harmonogram negocjacji, który znalazłem swego czasu na stronie MON.
    Pozdrowienia

    1. MON ogłosiło przetarg na zakup 70 średnich śmigłowców. Podało wymaganą specyfikację i terminy (2017 rok pierwsze dostawy)
    2. MON w przetargu nakazała firmie zwycięskiej utworzenie centrum serwisowego w WZL1 w Łodzi aby państwo miało kontrolę nad serwisowaniem maszyn i aby nie dochodziło do sytuacji jak obecna se Świdnikiem, który wykręca się jak może i 8 lat! modernizuje nasze Sokoły!
    3. Pomimo, że Agusta Westland (PZL Świdnik) posiada w ofercie śmigłowce sprawdzone, spełniające wymagania jak AW101 wystawia do przetargu mały, niesprawdzony AW149, który żaden inny kraj nie chce kupić gdyż jest to przerobiony cywilny śmigłowiec (Rosnieft kupił sobie takie cywilne śmigłowce).
    4. Tak samo firma Sikorsky mając w ofercie śmigłowiec S-92, wystawia do przetargu mniejszy S-70i który spełnia tylko część wymagań.
    5. Airbus jako jedyny wystawia odpowiednio duży śmigłowiec EC725 Caracal, który spełnia nasze wszystkie wymagania techniczne.
    6. Śmigłowiec AW149 nie zapewnia wystarczającej pojemności aby zmieścić sensowną ilość żołnierzy (wymagane 12) z ekwipunkiem. Jak śmigłowiec na bazie wersji cywilnej nie zapewnia ani sensownej osłony przedziału załogi, charakteryzuje słabymi parametrami takimi jak: maksymalny pułap, czas wznoszenia, prędkość przelotowa, ładowność, masa startowa. Jednym słowem śmigłowiec dobry na wycieczki VIP, a nie do latania w wirze walki.
    7. Śmigłowiec S-70i to eksportowa wersja śmigłowca UH-60 Black Hawk (swoją drogą świetny śmigłowiec) z którym ma wspólny niestety tylko kadłub. Śmigłowiec proponowany Polsce przez firmę Sikorsky (PZL Mielec) jest pod każdym względem gorszą konstrukcją od wersji użytkowanej przez US Army (a nawet Słowacji sic!). Posiada słabsze silniki, stary typ wirnika(pogarszając parametry lotne), uproszczoną awionikę, oraz brak wyposażenia dodatkowego poprawiającego świadomość sytuacyjną załogi oraz jej skuteczność na polu walki. Jak bardzo jest to odchudzona wersja może świadczyć fakt, że S-70i jest lżejszy od UH-60 o 0,5t! Dlaczego zaoferowano nam taką słabszą wersję. Ponieważ podobnie jak AW149 nikt nie chce jej kupować tylko wybiera UH-60 lub najbardziej odpowiedni dla nas S-92. Próbie sprzedania nam gorszego Black Hawk'a sprzyjał fakt jego produkcji w PZL Mielec.
    8.EC725 Caracal to sprawdzona konstrukcja, podobnie jak Black Hawk od wielu lat unowocześniana i choć konstrukcyjnie nie najnowsza będąca w czołówce. Wbrew powszechnej opinii laików data powstania prototypu nie ma znaczenia jeśli założenia konstrukcyjne były słuszne i tak jest w przypadku Caracala. Jeśli chodzi o parametry samej maszyny Caracal bije swoich konkurentów na wszystkich płaszczyznach. Zapewnia wystarczającą osłonę przedziału załogi, oraz siłę ognia. Posiada ze wszystkich konkurentów największą prędkość przelotową, najwyższy maksymalny pułap, największy zasięg, największą ładowność, Ze względu na wysoki przedział załogi także najlepszą ergonomię dla żołnierzy. Wszystkie dane można sprawdzić na stronach producentów i porównać.
    9. PZL Świdnik należy do grupy Agusta Westland, której właścicielem są Włosi. Nie jest to Polski zakład, wpływy z produkcji nie trafiają do polskiego budżetu tylko włoskiego i wspierają rozwój tylko ich rozwój.
    10. PZL Mielec także nie jest Polską fabryką tylko należy do Sikorsky'go i tak samo kontrakt nie wspiera naszego przemysłu tylko ich firmę.
    11. Jedynymi Polskimi zakładami są WZL1 w Łodzi i Dęblinie.
    12. Airbus nie posiada w Polsce zakładów produkcyjnych dlatego zaoferował produkcję swojego śmigłowca Caracal właśnie w WZL1 należących tylko do Państwa Polskiego
    13. Oferta Agusta Westland (PZL Świdnika) - Zaproponowano śmigłowiec w cenie zbliżonej do pozostałych konkurentów. PZL Świdnik zaproponował dostarczenie pierwszych śmigłowców w 2019 roku co jest o 2 lata później niż wymagane w przetargu. Aby obejść ten punkt, zaproponował, że w 2017 roku dostarczy dla naszego wojska wersję cywilną (podkreślam cywilną!) tego śmigłowca co jest skandalem i byłoby hańbą dla Polski na arenie międzynarodowej! Należy też się zastanowić co by później zrobili z tymi cywilnymi śmigłowcami. Przerobili na wojskowe? Wstyd i krętactwo wychodzi. PZL Świdnik w swojej ofercie nie zaproponował pełnego przekazania zdolności serwisowych śmigłowców do należących do Państwa Polskiego zakładów WZL1. Powodem tego była chęć dyktowania warunków cenowych, opóźnianie prac serwisowych (tak jak w przypadku modernizacji śmigłowców Sokół) i niedopuszczenie aby Państwo Polskie uzyskało zdolności nacisku na PZL Świdnik w kwestii posiadanych śmigłowców. Co więcej PZL Świdnik nie sprecyzował gdzie i ile bedzie produkował śmigłowców AW 149 gdy wygra kontrakt. Należy pamiętać, że obecnie linia produkcyjna tego śmigłowca jest we Włoszech!
    14. Oferta Sikorsky (PZL Mielec) - Zaproponowano śmigłowiec w cenie zbliżonej do konkurentów jednak bez uzbrojenia. Jest to sytuacja niedopuszczalna z dwóch powodów: 1 - Dodatkowy koszt zakupu uzbrojenia windujący cenę do góry; 2 - Znaczne opóźnienia wprowadzenia śmigłowców do Polskiej armii ze względu na konieczność przeprowadzenia atestów po integracji uzbrojenia ze śmigłowcami. Wybierając tą ofertę nasze Wojska otrzymałyby "wojskowy, nieuzbrojony śmigłowiec" co brzmi jak chory żart. Oferta także nie obejmowała przekazania kontroli nad serwisem w ręce Polskich władz co powtarzałoby sytuację opisaną w punkcie wyżej.
    15. Oferta Airbus – Zaproponowano śmigłowiec w cenie zbliżonej do konkurentów. Firma Airbus zobowiązała się do wybudowania fabryki w Łodzi. Produkcja jednak będzie ograniczona na kształt znany z PZL Świdnik i PZL Mielec. Airbus w ramach umowy przekaże do WZL 1 w Łodzi należącego do Państwa Polskiego pełne zdolności serwisowe śmigłowców Caracal, oraz zdolności budowy i serwisowania silników w Dęblinie. Śmigłowce będą uzbrojone i pierwsze sztuki otrzymamy w 2017 roku.
    16.Offset czyli co zyskamy? PZL Świdnik oraz PZL Mielec zaproponowały zainwestowanie tych pieniędzy w fabryki w Świdniku i Mielcu zwiększając ich możliwości. Słowa pięknie brzmią ale gdy weźmiemy pod uwagę, że jedynymi ich właścicielami są właśnie te firmy taki offset w ich wykonaniu będzie oznaczał wyciągnięcie sobie pieniędzy z prawej kieszeni i przełożenie ich do lewej – kreatywna księgowość godna pozazdroszczenia. Airbus nie posiada fabryk w Polsce w związku z tym będzie musiał zainwestować w należące do państwa Polskiego zakłady WZL1 w Łodzi. Z tego powodu jest to jedyny offset który może nam – Polsce coś więcej dać.
  • @lorenco 20:28:14
    Trudno zrozumieć narzekania przeciwników. Śmigłowiec S-70 powstał jako odpowiedź firmy Sikorsky Aircraft Corporation na zapotrzebowanie Armii USA na nowy wielozadaniowy śmigłowiec transportu taktycznego.
    Śmigłowiec połączył w sobie doskonałe osiągi i dużą przydatność eksploatacyjną, czego dowodem są różne jego wersje, zarówno lądowe, jak i morskie. Swoje wysokie walory eksploatacyjne potwierdził w różnych warunkach klimatycznych. Jest używany do transportu oddziałów, zaopatrzenia oraz transportu rannych. Znakomicie sprawdził się jako śmigłowiec transportowy na polu walki między innymi w Iraku. Jest również używany do patrolowania (FLIR, radar poszukiwawczy w wersji morskiej), czy walki radioelektronicznej. W wersji uzbrojonej może być wyposażony w karabiny maszynowe, pociski rakietowe, niekierowane bądź kierowane, jak również torpedy (w wersji morskiej).
    W śmigłowcu wprowadzono wiele innowacyjnych rozwiązań technicznych, np. zawieszenie łopat wirnika nośnego na łożyskach elastomerowych czy kształt końcówek łopat (ze skosem). Bogate wyposażenie radiowo-nawigacyjne umożliwia wykonywanie lotów w dzień i w nocy. W zależności od wersji śmigłowiec może być dodatkowo wyposażony w urządzenia umożliwiające lot na bardzo małej wysokości i w trudnych warunkach atmosferycznych lub urządzenia noktowizyjne. Śmigłowiec może być przystosowany do tankowania w powietrzu, podejmowania rozbitków (dodatkowy żuraw), jak również może występować w wersji uzbrojonej (do zwalczania celów nawodnych, podwodnych, naziemnych, jak i powietrznych).
    Obecnie ponad 3000 wyprodukowanych śmigłowców, ponad 10 milionów wylatanych godzin, w służbie 31 państw.
  • @Wrzodak Z. 10:21:09
    Tak, RomanKa ma rację, 50,500 helikopterów nie robi różnicy,ale 50,500 głowic atomowych, to jest różnica.

    Pamiętam, Pan jako pierwszy, publicznie powiedział,że chce wprowadzić na uzbrojenie WP broń nuklearną.

    Być może dlatego zakażono Pana tą niezwykle grożną bakterią, aby wyeliminować Pana z życia publicznego.

OSTATNIE POSTY

więcej
  • POLITYKA

    Piłsudski - kolaborant

    Przedkładam tekst Grunholza za stroną KIP, dotyczący polityki Piłsudskiego. Czy ta polityka zdradziecka nie przypomina wam dzisiejszej polityki agentów sprawujących władzę nad polakami!!! czytaj więcej

  • POLITYKA

    Duda z banderowcami!!!

    Ten od budowy w Polsce tzw. międzymorza a wiec ,,wielkiego Izraela", odmówił patronatu organizatorom obchodów 74 rocznicy tzw. ,,rzezi wołyńskiej", czyli ludobójstwa na kresach. Co na to pisowskie hejterowskie społeczne mendy. zw czytaj więcej

  • POLITYKA

    Casting skundlonych agentów z nad Wisły

    Agenci banksterów nad Wisłą walczą jak lwy, kto ma być bliżej, dłużej przy swoim mocodawcy Trumpie, raczej jego służb. Każdy z nich na kolanach zapewnia, że będzie lepszym, nadzorcą niewolników w ,,polin" od swego konkurenta politycznego. czytaj więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031