Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
124 posty 2177 komentarzy

Wrzodak Z

,,Udomowienie stoczni"

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Po ,,repolonizacji" banków, dobra zmiana ,,repolonizuje" stocznie, najpierw sprzedając stocznie zarobiła dobra zmiana, teraz będą od ukraińca odkupywać stocznie, też zarobią.

,,Udomowienie stoczni”.


Przedstawiciele obecnego rządu, poinformowali opinię publiczną o tym, że fundusz europejski ,,Mars” kupił od funduszu polskiego Silesia, za 100 mln stocznie szczecińską, nazywając tą transakcję ,,repolonizacja stoczni”. Że trzeba odbudować polski przemysł stoczniowy, to nie ulega wątpliwości, ale w kolejnych transakcjach, zachodzi podejrzenie, że obecnym rządzącym bardziej zależy na tym, aby zarobić coś pod stołem, bo jak tłumaczyć coś, co jest trudne do wytłumaczenia, ponieważ nie zgadza się to z rachunkiem ekonomicznym a ni z logiką głoszonych haseł pisowskich. Właścicielem funduszu Silesia jest Skarb Państwa, który to fundusz był właścicielem stoczni szczecinskiej, którą sprzedaje za 100 mln zł, wraz z zamówieniami na 900 mln zł, funduszowi europejskiemu Mars. Rządzacy nazywają taką transakcję ,,repolonizcje stoczni”. Pisowskie i toruńskie media, odtrąbiły, jaki to wielki biznes na miarę Kwiatkowskiego robi obecna ekipa rządowa. Repolonizacja pisowska polega na tym, że odbiera się swoim majątek czyli Polakom funduszowi przekazuje obcemu funduszowi wraz z zamówieniami nazywając taką operację ,,repolonizacją”. Mało tego, zamówienia już na budowę dwóch promów, złożyło Państwo Polskie, wyręczając PŻM. Mało tego, euro- pejski fundusz Mars został zwolniony z podatków oraz ma być wspierany finansowo przez Polski Fundusz Rozwoju oraz PKO BP. Dodatkowo, polskiej firmie Silesia odebrano około 50 hektarów uporządkowanej prawnie ziemi, wartej mld zł. Oczywiście politycy pisowcy, przed transakcją zmienili władze w funduszu Silesia na ,,swoich” np.; dotychczas RN liczyła dwie osoby teraz 5 osób. Ministrowie Morawiecki i Gróbarczyk nie informują opinii publicznej, ile długu względem państwa polskiego zostało anulowane nowej europejskiej spółce. Fundusz euro – pejski przejął ogromny majątek stoczni szczecińskiej warty mld zł. za grosze. Minister ds. przemysłu morskiego Gróbarczyk pociesza opinię publiczną, że ,,euro – pejski fundusz Mars, jest największym funduszem skupiającym wokół siebie przemysł stoczniowy w Europie”. Na odległość śmierdzi ta operacja korupcją. CBA i prokuratura z urzędu tym powinna się zająć.
To jeszcze nie koniec z tzw ,,repolonizacją stoczni”. Chcą ,,repolonizować” stocznie gdańska, którą w 2007 roku Rząd Pis sprzedał Ukraińcowi Tarucie, sprzedał oddał za długi wobec Huty Częstochowa, którą to hutę za grosze nabył od Belki i Kwaśniewskiego Taruta, który od momentu oddania huty, podniósł cenę na produkowane blachy dla przemysłu stoczniowego i w ten sposób za długi przejął większościowe udziały w SG. Czyli Pis sprzedawał Stocznie (może funkcjonariusze niektórzy zarobili pod stołem) i Pis odkupuje SG może też przy tym zarobią. Pomimo, że właścicielem większościowym SG był Taruta, (oczywiście majdanowiec) Skarb Państwa wspierał setkami mln zł SG. Nadmienić należy, że lobbystą ukraińca Taruty był dziennikarz ,,prawicowy”, pisowski Jacek Łęski, obecnie ma jakiś program gospodarczy w TVPis.
Czyli Taruta zarobi wielkie pieniądze kosztem naiwnych wyborców pisowskich. To bardzo dobra zmiana, która już przy tzw. ,,repolonizacji” banków dała zarobić mld zł obcym. Karawana zdrady i podłości w stosunku do Polski jedzie dalej.

Zygmunt Wrzodak
Poseł na Sejm IV i V kadencji
Czł. sejmowej komisji skarbu państwa

28.01.2017 rok
 

KOMENTARZE

  • WPS
    Aneks ( czym jest „zagadkowy” Mars FIZ):
    http://www.mstfi.pl/MARS-FIZ.html

    http://www.marsso.pl/

    http://pgzsa.pl/

    https://www.mstfi.pl/ MS Towarszystwo Funduszy Inwestycyjnych SA jest częścią Polskiej Grupy Zbrojeniowej SA.

    O NAS WŁADZE TOWARZYSTWA – RADA NADZORCZAWŁADZE TOWARZYSTWA – ZARZĄDDYREKTORZY ZARZĄDZAJĄCY SKŁAD RADY NADZORCZEJ MS TOWARZYSTWA FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH SA:
    Adam Barbasiewicz, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Adwokat wpisany na listę adwokacką w Warszawie i Brukseli. Wspólnik kancelarii prawnej Cottyn Barbasiewicz i Łyś-Gorzkowska sp.k.

    Specjalizuje się w prawie gospodarczym i cywilnym. Posiada bardzo bogate doświadczenie w obsłudze relacji gospodarczych pomiędzy Polską i Belgią oraz w zakresie prawa nieruchomości; odpowiadał za kompleksową obsługę prawną szeregu projektów nieruchomościowych (biurowych, logistycznych, mieszkaniowych).

    Krzysztof Bączyk, Członek Rady Nadzorczej

    Absolwent studiów na University of Navarra IESE Business School w Barcelonie, Advanced Management Program i Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad dziesięciu lat związany z energetyką. Obecnie Wiceprezes ENERGA-Operator SA w Gdańsku. Wcześniej pracował na stanowiskach Prezesa Zarządu, Wice-Prezesa Zarządu, Dyrektora Handlowego i Dyrektora Naczelnego.

    Mateusz Bochacik, Członek Rady Nadzorczej

    Maciej Lew-Mirski, Członek Rady Nadzorczej



    Zarząd MS Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA
    Konrad Konefał, Prezes Zarządu

    Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie poprawy efektywności i restrukturyzacji dużych spółek i grup kapitałowych w sektorze produkcyjnym, w szczególności w branży energetycznej, górniczej, hutniczej, zbrojeniowej i stoczniowej. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej dla firm z tych branż realizował projekty doradcze jako konsultant i project manager. Pełnił także funkcje menedżerskie, w tym prezesa i członka zarządu w spółkach o profilu usługowym.

    Z MS TFI związany jest od września 2016 r. Jako dyrektor zarządzający, odpowiadał za rozwój biznesu stoczniowego i nadzór nad spółkami z grupy MARS Shipyards & Offshore.

    Wykształcenie z dziedziny zarządzania i psychologii zdobył na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.



    Leszek Milczarek, Wiceprezes Zarządu

    Doświadczony menedżer, od wielu lat związany z rynkiem kapitałowym. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi i emerytalnymi. Specjalizuje się w zarządzaniu instrumentami finansowymi. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej zajmował się lokowaniem aktywów na rynku polskim i zagranicznym oraz prowadzeniem złożonych projektów. Pracował na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych, m.in. w: PTE DOM SA, DWS Polska TFI SA, CA IB IM SA, TFI Allianz Polska SA.

    Studia magisterskie w zakresie finansów i zarządzania ukończył w Wyższej Szkole Finansów, Bankowości i Zarządzania. Jest także absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Posiada licencję maklera papierów wartościowych.

    Jest autorem licznych publikacji i komentarzy w prasie ekonomicznej, jego teksty pojawiały się w takich tytułach jak: „Rzeczpospolita”, „Home and Market”, „Parkiet”, „Gazeta Prawna” oraz „Polska the Times”.



    DYREKTORZY ZARZĄDZAJĄCY
    Jacek Kopczyński

    Pełni funkcję Dyrektora ds. Inwestycji Nieruchomościowych w MS Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych SA, które zarządza Funduszem MARS FIZ. Posiada rozległe doświadczenie zdobyte w firmach deweloperskich i konsultingowych najpierw w Australii – w Melbourne i Sydney, a później w Polsce. Uzyskał pełne uprawnienia i był wieloletnim członkiem Association of Professional Engineers Australia. Realizował projekty komercyjne w firmie konsultingowej Crooks Mitchell Peacock Stewart PtY Ltd w Melbourne, a następnie w Sydney. Po powrocie do Warszawy pracował w Gleeds Polska oraz w Von der Heyden Group. W ciągu prawie trzydziestu lat aktywnej pracy zawodowej zarządzał wieloma inwestycjami biurowymi, hotelarskimi oraz projektami przemysłowymi i magazynów wielkopowierzchniowych.

    Jacek Kopczyński jest absolwentem Politechniki Gdańskiej, a także Wirtschaft Akademie w Bremie.



    Robert Stebnicki

    Pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w MS TFI SA, wspierając Zarząd Towarzystwa m.in. w nadzorze spółek usługowych. Posiada interdyscyplinarną wiedzę w zakresie business management, audytu operacyjnego i finansowego, poparte wieloletnim doświadczeniem zdobytym w bankowych spółkach leasingowych i czołowych instytucjach inwestycyjnych, m.in. General Electric Company i Bank BNP Paribas. Jest autorem wielu innowacyjnych projektów inwestycyjnych, w tym uruchomienia jako pierwszej w Europie Środkowej, specjalistycznej spółki leasingowej wynajmu długoterminowego pojazdów, Arval Service Lease Polska.

    Jest absolwentem uczelni polskich i zagranicznych, m.in. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Analiza Rynków i Marketing) oraz francuskiego Uniwersytetu Ekonomicznego Paris-Dauphine (Bankowość i Rynek Finansów).



    Anna Krawczyńska-Nowak

    Pełni funkcję Dyrektora ds. Projektów Strategicznych. Odpowiada za kształtowanie i realizację strategii finansowej Funduszu. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych ostatnio w FM Bank PBP, gdzie kierowała zespołem transakcji międzybankowych i zarządzała portfelem papierów komercyjnych banku. Wcześniej zatrudniona w Opera TFI na stanowisku Zarządzającej Funduszami. Karierę zawodową zaczynała w ING Banku Śląskim w Departamencie Skarbu.

    Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończyła także studia podyplomowe z rynku energii w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.



    Wojciech Młodawski

    Pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Aktywów Nieruchomościowych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie nadzoru właścicielskiego, zarzadzania oraz restrukturyzacji – również na rynku nieruchomości. W dotychczasowej karierze zawodowej pełnił funkcję Zarządcy Komisarycznego PHU Wola, gdzie z sukcesem przeprowadził proces restrukturyzacji, w wyniku którego wzrosła wartość zarządzanego majątku. Zasiadał również w radzie nadzorczej przedsiębiorstwa państwowego Dipservice, na bazie majątku którego powstał Polski Holding Nieruchomości.

    Jest absolwentem Wydziału Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Szkole Głównej Handlowej. Na tej samej uczelni ukończył studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów. Posiada także tytuł Executive MBA. Należy do Towarzystwa Ekonomistów Polskich.
  • @stanislav 00:44:22
    No dobrze, ale o co chodzi?
  • @stanislav 00:44:22
    Zapraszam do komentarzy na wiernipolsce1.wordpress.com to się panu nasuną ciekawe wni9ski. Zawsze warto prześledzić źyciorysy, bo to sporo wyjaśnia. Niech pan zobaczy poszczególne spółki , to teź wyciągnie pan ciekawe wnioski
  • 5*
    Syjonistyczne bydełko ciągle aktywne i wali 1*
  • Panie Pośle
    Polacy zostali obrabowani ! Zabrano Polakom prawie wszystkie zakłady i firmy. Część z nich została zdewastowana, a część stała się obozami pracy dla ich prawowitych właścicieli- Polaków. Tak! w zakładach zbudowanych prze naszych ojców i dziadków jesteśmy traktowani jak konie, bez prawa udziału w ich zyskach.
    Wielkie nieszczęście narodu polskiego ma miejsce. Tu nie chodzi o żadne nacjonalizmy, ale o prawo do dziedziczenia. Kur..wa - naturalne prawo dziedziczenia, nic więcej! Dlaczego polski pracownik nie ma udziałów w zyskach swojej własnej firmy?
    Nich nikt nie pier...li o żadnej ekonomii i rynku, to są prawa naturalne, których człowiek ma pilnować.

    pozdrawiam;)
  • @Zorion 20:08:06
    Pełna zgoda. Proszę zauważyć, że w nikt po za wyjątkami nie mówi, że w Polsce po roku 89 dokonano rozbiorów gospodarczych i ekonomicznych. Nasi prześladowcy za pomocą swoich parszywych szpiegów okradli nas, jeszcze spałowali a mimo woli ci spałowani głosują i wybierają tych co ich spałowali.
    Ohydną rolę w tzw. ,,urynkowianiu" gospodarki odegrały zw. zawodowe na czele z Solidarnością, pomimo, że ja się wywodzę z Soli, to widziałem jak te mendy społeczne kundliły się na każdym kroku, taki niudacznik, pachołek PIS-u Śniadek, patrzył jak okradają Polskę a on siedział cicho, a teraz posłuje i wspiera nastepnych wyjatkowo podłych syjonistycznych szpiegów.
    Pozdrawiam
  • @Zorion poniższe napisałem niebiekiemu, dotyczy i Wrzodaka, przeczytaj.
    Wrzodaka bredni już od dawna nie czytam. Ty spraw stoczniowych czy żeglugi i na dziś problemów z reaktywacją związanych, po całkowitej likwidacji, nie znasz jak ja i nigdy razem z Wrzodakiem/Czyrakiem, płaczącym za poselskimi dietami,i opluwającym każdego bo nikt już na tego prymitywa nigdy nie zagłosuje. Ja zawiadomiłem NIK, PK, CBA, etc.. o rozkradzeniu i dewastacji żeglugi śródlądowej, złomowaniu nowych pchaczy!, barek pod dyktando Niemiec, jak i dewastacji Odry, etc..Przedstawiłem całą dokumentację o tym jak ta "prywatyzacja" czytaj kradzież się odbywała, ze zdjęciami włącznie. Żeglugę na Odrze "kupowała" z całym taborem, budynkami, zapleczem, etc..spółdzielnia chemiczna z Gliwic, Chemiplast, produkująca plastyki, świeczki, znicze! Potem tak rozparcelowano żeglugę szczecińską i bydgoską. "Wykupili także niemiecką firmę żeglugową Binderei! Wykupili i rozkradli stocznię Odra, rozsprzedali kolesiom(slip), resztę zezłomowano, budynki sprzedano, lecz długi wobec Skarbu państwa pozostały, i nie zamierzają ich spłacać, zmieniając nazwę z Odra Trans, której prezesem jest b.prezes mleczarni z PSL! na taką europejską OTLogistyk, lecz tam są wszyscy ci sami i nowi złodzieje wyłącznie z PO! "Teraz po likwidacji praktycznie przewozów na Odrze, Warcie wzięli się za transport kolejowy i "kupowanie" portów w Europie! Odbudowa stoczni to nie pstryk i świeci, to odbudowa kooperantów, etc, na zupełnych zgliszczach pozostawionych przez PO/PSL. Na razie tylko Cegielski jest gotowy na wznowienie produkcji silników, etc..bo przewidująco zachował park maszynowy i ściąga na powrót swych fachowców, kadry..Byłem ostatnio w Szczecinie, przepływając obok stoczni widzę, że coś się dzieje. Nowe dźwigi, etc.. Pytałem kolegów, powiedzieli, że stocznia ściąga stare kadry, biuro projektów już ponoć istnieje, ludzie wracają widząc w niej widoki na pracę. A Stocznię szczecińską Warskiego "kupował" nikomu nie znany facet ze Śląska mający kapitał 5000 zł!, po "zakupie" sprzedawał wszystko co było na stoczni w tym najnowocześniejszą spawalnię, lakiernię, na złom oczywiście. etc..etc..Pytanie czyim był słupem(jak Solorz, Kulczyk, oraz inne słupy milionerzy na %) i komu odpalał pieniądze. Ja to wiem, ty i Czyrak domyślcie się.
  • @kula Lis 66 12:55:04
    Odwracasz kota ogonem lisie. Plujesz jadem, zamiast odnieść się merytorycznie do opisanego przypadku, ,,repolonizacji" S.SZ.
    Jeżeli w spób prymitywny atakujesz mnie, to odpowiedz mi kto jest właścicielem funduszu ,,Silesia" oraz funduszu europejskiego ,,Mars"???
    Czy jak obcy korzystają na tzw. repolonizacjach, w tym przypadku fundusz Mars a w przypadku banków Unicredit oraz agent wywiadu francuskiego Zalewski, to jest korzystne dla Polski czy nie???
    Czy prawdą jest to, że stoczni gdańskiej właścicielem jest banderowiec Taruta i że dostał SG od rzadu J. Kaczynskiego??? itd.
    Z góry wiem, że będziesz bredził, odwracał kota ogonem, aby prawdy nie uznać, ponieważ twoja robota jest oparta o inne zadania, niż pisać prawde.
    Ja nie odnosiłem się do uruchamiania kooperatów na rzecz budowy promów, mi chodzi o to, aby pokazywać kolejnych zdrajców, którzy w imieniu budowniczych NWO, wyprowadzają kapitał z Polski, a z polaków robić niewolników. Taki mechanizm nazywają ,,repolonizacją".
  • @stanislav 00:44:22 - Po co Pan nam podaje te wszystkie "piękne" życiorysy?
    Mnie to nie rusza. Obecnie otwieram lodówkę, a z niej z hukiem wypada człowiek po 3 fakultetach. Niech Pan lepiej napisze, kto jest właścicielem tego Marsa FIZ? To jest mit, że obecnie kapitał jest rozmyty i ponadnarodowy. Kapitał zawsze miał, ma i będzie miał swojego, bardzo konkretnego właściciela.
    Czekam na odpowiedź, ale obawiam się, że mój post pod tym artykułem, będzie postem ostatnim.
  • @Wrzodak Z. coś jednak już się robi, bo za PO/PSL Odra miała być rzeką dziką.
    Nowy inwestor w malczyckim porcie. Gmina Malczyce z początkiem listopada odda w dzierżawę teren portu w Malczycach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej.

    Firma Eco-Polcon Sp. z o.o. reprezentowana przez prezesa Bartosza Fabiańczyka specjalizuje się w przewozach masowych i drobnicowych, w tym materiałów budowlanych, złomu, węgla. Firma obsługuje budowy hydrotechniczne, przeholunki kadłubów oraz przewozy ponadgabarytowe.

    - Umowa dzierżawy portu z firmą Eco-Polcon Sp. z o.o., daje nam pewność i nadzieję na rozwój i powrót do Malczyc inwestycji związanych z żeglugą śródlądową. Pan Bartosz Fabiańczyk reprezentuje grupę FABICO - największego armatora polskiego, którego barki pływają po wodach rzek całej Europy. Jestem bardzo zadowolony z tego, że zgodnie z toczonymi rozmowami mamy podobne zdanie na temat malczyckiego portu i nabrzeży, którym należy przywrócić pierwotny charakter ściśle związany z Odrą. Oczywiście rozwój tych inwestycji uzależniony jest od programu rządowego Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej zakładającego budowę lub modernizację Odrzańskiej Drogi Wodnej do parametrów Va klasy żeglowności na lata 2014-2020 - komentuje wójt gminy Malczyce Piotr Frankowski. Dla Gminy Malczyce jest to duży krok naprzód.

    Dlaczego firma Eco-Polcon wybrała Malczyce na swoją kolejną siedzibę? - Malczyce historycznie wpisane są w pejzaż rzeki Odry. Port rzeczny, rzeka Odra odgrywają tu dużą rolę. Port w Malczycach jest pierwszym w kolejności portem od Wrocławia. Jest to doskonała lokalizacja. Rzeka Odra, istniejący port to duży potencjał, a co najważniejsze jest w pełni gotowy do eksploatacji. Teraz pozostaje nam tylko uzbroić się w cierpliwość i czekać na realizację programu rządowego Ministerstwa Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, do przystosowania parametrów rzeki do żeglowności. Mam nadzieję, że to nastąpi jak najszybciej. Działamy dla wspólnego dobra, bo przecież głównym założeniem jest przywrócenie świetności portu w Malczycach, poprawa warunków życia mieszkańców, za tym też idą nowe miejsca pracy. Jestem również zadowolony ze współpracy z Urzędem Gminy Malczyce, załatwienie spraw formalnych przebiegło bez żadnych komplikacji, jako firma zostaliśmy życzliwie i otwarcie przyjęci ze strony władz jak i pracowników - podsumował Bartosz Fabiańczyk.

    sroda.express-miejski.pl
  • @kula Lis 66 12:55:04
    'Wrzodaka bredni już od dawna nie czytam(...)"

    A szkoda, gdyż Z.Wrzodak porusza najczęściej bardzo istotne sprawy wrogich przejęć gospodarczych bądź zwykłego rozkradania majątku narodowego Polaków i czyni to powołując się na dokumenty i fakty. W tym przestępczym procederze rozkradania uczestniczył w różnych konfiguracjach tzw. "układ magdalenkowy i okrągłostołowy", a m.in. także członkowie PC i obecnego PiSu, których pan z jakiś tylko panu znanych powodów usiłuje ukryć, albo ubrać w szaty "budowniczych polskiej gospodarki" wg. PRowskiego hasła "dobrej zmiany" i "odpowiedzialnego rozwoju".

    Zza tych hasełek przeziera ignorancja, pustka intelektualna i cynizm polityczny, i nic więcej, gdyż w sensie instytucjonalnym i funkcjonalnym ( patrz banki, tzw. fundusze i instytucje finansowe) nic się nie zmienia, i wszystko jest po staremu, czyli służy zad lużaniu Polski, drnowaniu budżetu i dochodów konsumenckich. natomiast w sensie inwestycyjno- technologicznym także po staremu- Polska jest jedynie rynkiem zbytu, zasobem taniej ( nierzadko wykwalifikowanej siły roboczej), podwykonawcą myśli techniczno-projektowej, zniszczonej w Polsce i w całości niemal importowanej z zagranicy.

    Jak zgodnie z prawdą napisał Z.Wrzodak PiS stoi za likwidacją Stoczni Gdańskiej i Stoczni w Gdyni oraz za milczącą zgodą na likwidację Stoczni Szczecińskiej.

    Na przestrzeni 27 lat bezkarnego, dewastacyjnego hasania po polskiej gospodarce -mafia pookrągłostołowa ( w tym także PiS ) stara się zacierać ślady i jak wypadku PiS kreowoć się na uzdrowicieli i patriotów gospodarczych. Ale jeszcze żyją ludzie, którzy znają prawdę, a także współcześni rozsądni ludzie, którzy potrafią trzeźwo ocenić, co jest gospodarczym PRem, a co rzeczywistością i realnymi potrzebami.

    Co zaś do moralności, to pamiętam z osobistych kontaktów casus PŻM i p. dyrektora Pawła Brzezickiego( będącego nota bene w dobrych stosunkach z biskupem Majdańskim i całym tym sekciarskim środowiskiem Opus Dei, a także będącego w zażyłych stosunkach z dyrektorem T. Rydzykiem), który kreowany był via tzw. "złota akcja" na "patriotę gospodarczego" i obrońce polskiej bandery oraz polskiej własności, i w takiej to aureoli PiS umieścił go na stanowisku prezesa Agencji Rozwoju Przemysłu, a obecnie, jak się nie mylę u boku pana ministra Gróbarczyka

    ( http://www.24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/pawel-brzezicki-wiceministrem/ ).

    Ciekawe są w tym kontekście dwa wątki kariery p. P.Brzezickiego kiedy jako prezes ARP walnie przyczynił się do likwidacji Stoczni Gdynia

    ( http://www.newsweek.pl/biznes/wiadomosci-biznesowe/guru-ojca-rydzyka,11701,1,1.html )

    oraz przyczynił się do wyprzedaży pokaźnej części potencjału polskiego przemysłu lotniczego ( PZL Mielec) w ręce amerykańskiej korporacji.

    (https://www.pb.pl/sikorsky-bedzie-budowac-black-hawki-w-mielcu-334258
    ( http://trybeus.neon24.pl/post/134324,kulisy-sprzedazy-pzl-mielec)


    "Ja zawiadomiłem NIK, PK, CBA, etc.. o rozkradzeniu i dewastacji żeglugi śródlądowej (...)"

    Chwała panu za podjęte działania, ale proszę poinformować o ich skutkach ?!
  • @NewMentor 22:39:39
    Panie New...,

    że pana to nie rusza, to świadczy o pana intelekcie, albo o pana lenistwie. A te życiorysy podaję żeby pan sobie je przestudiował i wyciągnął wnioski. Wiedza boli :)))
  • @stanislav Gróbarczyk działa na pozostawionym przez PO/PSL ugorze, lecz dział.
    Gróbarczyk: "Przemysł stoczniowy właściwie zlikwidowano, doprowadzono do zapaści"..Przemysł stoczniowy właściwie zlikwidowano, doprowadzono do zapaści mówił minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej, Marek Gróbarczyk na antenie TVP Info.
    Gość programu Krzysztofa Skowrońskiego „24 minuty” mówił o wyzwaniach jakie stoją przed polską gospodarką morską: Potrzebujemy, by powstała silna grupa z potencjałem kapitałowym i inwestycyjnym powiedział. Walczymy dziś o reindustralizację kraju, także za pomocą inwestycji zagranicznych mówił. Gróbarczyk zapewnił, że powrót Stoczni Szczecińskiej jest wpisany w gospodarczy plan rozwoju państwa. Plan dla stoczni doskonale wpisuje się w plan Morawieckiego powiedział. Zwrócił też uwagę w jakim momencie do polskiej gospodarki wraca Stocznia. Nie mamy ciągów technologicznych ani specjalistów. Polski przemysł stoczniowy miał zostać zlikwidowany stwierdził. Gróbarczyk mówił o problemach polskich rybaków i zmianach jakie dotknęły ten sektor polskiej gospodarki. Głównym zawiadującym polityką rybołówstwa jest dziś niestety Komisja Europejska. (…) Transformacja była szczególnie dotkliwa dla rybaków, naszych zdolności połowowych nie da się już odzyskać mówił minister.
    mly/tvp.info
  • @stanislav 13:53:22
    Co do mojego zawiadomienia tak min. Gróbarczyka, Jarosława Kaczyńskiego, premier Beatę Szydło, NIK, ABW jak i CBA, dostałem podziękowanie za przesłany materiał i że zajęto się sprawą a na wynik muszę poczekać.
  • @stanislav 13:53:22
    Wrzodak siedział tam wewnątrz i co zrobił z tą stworzoną przez służby LPR?(tak jak dziś Kukuz15, lecz PiS ma większość niestety i koalicji do rządzenia nie potrzebuje na nasze szczęście) by rozbić głosy a potem udupić rząd koalicyjny. Nic!
  • @kula Lis 66 07:59:54
    Podziękowanie, to "też coś", ale nie bałbym tego na poważnie w ocenie działań.
  • @kula Lis 66 07:55:44
    Słyszałem przypadkowo wywiad z ministrem Gróbarczykiem w studio TV Trwam. I oczywiście znam opowieści o tym, jak to PiS zrozumiał nagle doniosłość posiadania przez Polskę przemysłu stoczniowego, żeglugi morskiej i śródlądowej. Szkoda tylko, że nie kto inny jaki politycy PiS, a wcześniej PC, ZChN, AWS, RKN i różnych Razem Polsce itp. wcześniej uczestniczyli w likwidacji tych sektorów gospodarki polskiej.

    Wspomniałem też o roli takich osób jak P.Brzezicki, tzw. "kapitan" Sulatycki , ich promotora -T.Rydzyka oraz super nadzorców i administratorów z Opus Dei. Dopiero wyjaśnienie tych kwestii dostarcza narzędzi do interpretacji obecnego "patriotyzmu morskiego" PiS.

    Jeśli chce pan rzetelnie wyjaśniać politykę władz pookrągłostołowych ( w tym ( UW, KL-D, AWS, SLD, PO. PiS ) wobec przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej, to radziłbym np. zwrócić się do Szczecińskiego Stowarzyszenia Obrońców Stoczni i Przemysłu Okrętowego.
  • @kula Lis 66 08:06:12
    Nie należałem do LPR, a nawet byłem zdecydowanym krytykiem linii politycznej tej części kierownictwa owej partii, która związana była najściślej z renegatem narodowym i hipokrytą politycznym - R.Giertychem.

    Co do genezy i inspiratorów powstania LPR - to w związku z tym, że od 2001/2002 roku należałem do władz Organizacji Narodu Polskiego -Ligi Polskiej ( a LPR była stworzona, aby zahamować rozkwit polsko-polonijnej ONP-LP) , to znam kulisy powstania LPR.

    Teza o powstaniu LPR z inicjatywy służb jest śmiała, ale nie wystarczająca, gdyż nie odpowiada na pytanie jakich służb i w jakim celu?

    Sporo światła rzuca na to analiza związku Giertychów z masonerią, z Opus Dei oraz T.Rydzykiem i jego mocodawcami.

    Chłopcy na posyłki od R.Giertycha ustanowieni jako ministrowie za czasów rządów PiS-LPR-Samoobrona, to oczywiście epizod uwłaczający powadze państwa polskiego. Wiązanie jednak Z.Wrzodaka i całej LPR z tym cyrkiem Giertycha pod dyktando syjonistów i Opus Dei, to już grube uproszczenie.
  • @Wrzodak Z. 22:59:45
    Rozbiorow dokonano wczesniej. Kto byl przy korycie, kradl wczesniej. Za przyzwolenie. Po 89 roku byl ten rabunek oficjalnie zalegalizowany, przy czym ... wstep nie dla kazdego.

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930